Weer een bewogen Montferland op 1 campagne week. Na een heel leuk weekend waarbij we genoten van de pronkzitting van het Geinsköp met alle grappen en grollen van Roy Gieling zijn we weer snel aan de slag met allerlei nieuwe marketing concepten voor Montferland en de Achterhoek te bouwen. Focus hier Fietsen , Culinair en Doelgroep campagnes.

Onze enquête richting de ouderenverenigingen loopt nu tegen de 300 respondenten wat ons weer goede inzichten geeft. Over de weken ronden we dit af en gaan we marketing campagnes ontwikkelen om groepen senioren via bijzondere arrangementen naar Montferland te krijgen.

Ons bestemmingsmarketing advies dat we in opdracht van de gemeente opgeleverd hebben is bij de wethouders goed ontvangen. Binnenkort presenteren we onze campagne ook aan Gastvrij Didam om ervoor te zorgen dat ook deze groep ondernemers gaan aansluiten. 1 grote familie straks! De Montferland op 1 campagne is een Montferland breed gedragen campagne. Verschillende teams die goed met elkaar overleggen en de campagne nu al bijna een jaar vorm geven.

Met verschillende ondernemers hebben we deze week weer nieuwe vrije tijds producten besproken en ook volgende week staan er afspraken met nieuwe bedrijven die gaan aansluiten bij de Montferland op 1 campagne.

Vanmorgen hebben wij in het Raethuys in ’s Heerenberg onze campagnes gepresenteerd aan bestuur van Horeca Nederland afdeling Montferland. We hebben ze enkele horeca concepten laten zien en een voorstel gedaan voor een nieuwe campagne Proef Montferland.

Donderdag aanstaande is er een meeting met het bestuur van Kasteelstad bij elkaar om vervolgstappen te bespreken. Veel ondernemers en verenigingen zijn hier nu bij aangesloten en de nieuwe website lanceren we binnenkort.

Binnenkort weer een update, voor nu flink doorpakken, de campagne in Montferland loopt op volle toeren.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *