Druk op ESC om te sluiten

Montferland marketing

Onze missie, is om samen met professionele organisatie’s en Montferlandse ondernemers,  Montferland zo breed mogelijk op de kaart te zetten. Ons doel is om grote naamsbekendheid te krijgen,  zodat meer toeristen Montferland bezoeken en de ondernemers en inwoners van Montferland daar van profiteren. 

  1. Onze campagnes dragen bij aan een prettige en gezonde woon- en leefomgeving. 
  2. Montferland Marketing zorgt voor verbinding en het versterken van de Montferlandse identiteit.
  3. Montferland, ook wel bekend als de groene poort van de Achterhoek en de Liemers. Wij zorgen voor een ‘groene’ digitale informatievoorziening.
  4. Meer toerisme in de gemeente Montferland zorgt voor meer toekomstbestendige banen en heeft een positieve invloed op het vestigingsklimaat.
  5. Hoogwaardige MKB ondersteuning. Meer innovatie, groei en werkgelegenheid.

TRIJNTJE CILLESSEN

Ik ben Trijntje, 21 jaar oud en momenteel 2 jaar werkzaam voor Stichting Montferland Marketing. Hiervoor heb ik een opleiding gevolgd tot grafisch vormgeefster op het Grafisch Lyceum in Utrecht. Tijdens mijn vierde jaars stage heb ik veel gewerkt voor Stichting Montferland Marketing. Tijdens deze stage heb ik de marketing kant van het vak geleerd.  Nog steeds leer ik door mijn werk elke dag bij en vergroot ik mijn kennis in het vak. 

Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, te werken aan websites en op social media bezig te zijn. 

Onze social media kanalen en het bereik van onze websites groeit hard. Dit motiveert ons om door te gaan met ons werk. Ondernemers in Montferland blij maken en ondersteunen met de promotie maakt dit werk extra leuk. Dagelijks werk ik met veel plezier voor de stichting.

SANNE VAN UUM

Mijn naam is Sanne, ik ben 20 jaar oud en sinds januari 2024 werkzaam bij Stichting Montferland Marketing. Na het afronden van mijn opleiding Marketing en Communicatie was ik zoekende naar wat ik precies wilde gaan doen. Via Trijntje kwam ik terecht bij de stichting en inmiddels werk ik hier met veel plezier en leer ik elke dag bij.

Mijn werk geeft me de mogelijkheid mijn kennis verder te ontwikkelen. Ik vind het leuk om samen met Trijntje nieuwe ideeën te bedenken, campagnes op te zetten en ondernemers te ondersteunen waar mogelijk. Deze samenwerking, gecombineerd met het werk en de positieve impact die we samen en met het team van Stichting Montferland Marketing proberen te realiseren, motiveert mij.

Werken bij Stichting Montferland Marketing is voor mij een leerzame ervaring en een kans om bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van de ondernemers in gemeente Montferland.

Montferland op 1

Montferland heeft alles om zichzelf recreatief-toeristisch (verder) te ontwikkelen. Prachtige landschappen, historische plekken, cultuur/historisch erfgoed, overnachtingsmogelijkheden, recreatieve activiteiten en ondernemers die met elkaar willen samenwerken. 

De uitgangspunten van Stichting Montferland Marketing

  • Montferland moet zich primair vanuit eigen kracht en identiteit ontwikkelen.
  • De huidige aanbieders worden zowel fysiek als digitaal meer met elkaar verbonden en onder de aandacht gebracht.
  • Het huidig aanbod zal worden versterkt om zo meer bezoekers te trekken.
  • Bezoekers meer prikkelen om langer te blijven en meer te besteden.
  • Zowel bezoekers als eigen inwoners van Montferland kunnen Montferland te voet of per fiets beleven.
  • Niet alleen bezoekers maar ook de eigen inwoners/ondernemers kunnen profiteren van toerisme en recreatie in Montferland.
  • De toename van recreatie en toerisme moet zowel fysiek als in sociaal opzicht in balans zijn met de (Montferlandse) omgeving.