Een natte herfst tot dusver, helaas. Wie weet komen er nog van die prachtige zonnige herfstdagen in Montferland.

De afgelopen weken zijn wij in gesprek gegaan met raadsleden van verschillende politieke partijen die tijd vrij wilden maken voor het toeristisch dossier. Ik probeer ze mee te nemen in onze campagne Montferland op 1 om ze uit te leggen dat dit de basis is voor een goede toekomst voor het toeristisch veld in Montferland. Veel uit te leggen dus zover dit mogelijk is met de drukke agenda’s van de raadsleden. Weinig tijd dus ( begrijpelijk ) , maar ik hoop dat de sessies voldoende zijn voor bewustwording en leiden kennis en scherpte om de juiste keuzes te kunnen maken.

Onze Montferland op 1 campagne is er helemaal op gericht dat we met elkaar in Montferland zelfstandig een krachtige bestemmingsmarketing campagne neerzetten. Met forse investeringen in Tijd en geld en veel nieuwe samenwerkingen en vrije tijds producten hebben we in 2019/2020 het goede voorbeeld gegeven.

Het zou prachtig zijn als iedereen aansluit en men toerisme meer inhoud geeft dan tot dusver in Montferland het geval was. Dit zal de komende maanden duidelijk moeten worden. Creatie, inspiratie, verbinding en resultaat zou voldoende moeten zijn. Dit is wat de nu 2 jaar durende campagne Montferland op 1 ons tot dusver gebracht heeft.

Toerisme zorgt voor Veel meer banen, een beter en gelukkiger leven en zorgt voor natuurontwikkeling in ons mooie Montferland. Dat verdiend beleidsprioriteit en passend budget voor een krachtige campagne.

Groet

Team Montferland op 1 / Rob